2015. június 26., péntek

Megjelent a könyvem...

Végre megtörtént, megjelent a könyvem.
Álneveztem magamat, és úgy adtam ki, de szinte hihetetlen, hogy ott van az adamobooks webboltban, éppen mint más, -  na nem mintha oda számítana, de pont Shakespeare mellett.. - Nagyon örülök. Annak is hogy mellette van, meg annak is hogy van egyáltalán...
Ez a blog nem az a blog amely az írásról szól, konkrétan de, de nem a könyvírásról.
Azért ide is le kell írnom, mert nagy esemény ez nekem, hogy ezt is megértem... könyvem lett!!

Hurrááá!


http://adamobooks.com/
Itt megvehető letölthető.. és olvasható.. de azt utána már  máshol is lehet.

4 megjegyzés:

  1. Ez tenyleg nagy esemeny Gabika!! itt is gratulalok sokadszor is, de nem elegszer!:) csak elkepzelni tudom mit erezhetsz, en ennel sokkal kisebb dologtol is kepes vagyok repulni, szo szerint:))

    Meg nagyon sok konyvet kivanok, nagy sikerekkel, sok orommel!:)

    puszillak, nagy olelessel!:)

    VálaszTörlés
  2. Édes Ágikám, nagyon köszönöm! Tényleg nagyon jó érzés. És hihetetlen is egyben. Hogy ott van, az én írásom... tényleg alig tudom elhinni!! Köszönöm a bíztatást!
    Ölellek szeretettel :)

    VálaszTörlés