2015. július 28., kedd

Nyári szünet és tanulás..

A múlt héten végre a lányok sulijában is kitört a vakáció.. már nagyon várták. Naná. Az utolsó napon is dolgozatot írtak még azért, nehogy túl korán beleéljék magukat a semmittevésbe. Az utolsó napon.. Ami azért nem egy szép dolog ugye. És az igaz, hogy kaptak riportot, ami a bizonyítványnak megfelelő cucc,  igazából, olyan a rendszer, hogy nem zár le az év a most beadott dolgozatot majd szeptemberben kapják vissza, ez csak egy nyári szünet, egy sziget a tanulás folyóban. Mindig lépni kell feljebb elérni a következő szintet. Ezt bizonyítandő hatalmas adag házifeladatot is kaptak a nyári szünetre...
 Azért hogy dicsekedés se maradjon ki, mert ha már suliról van szó...
( ezen kicsi rész olvasása kihagyható) de azért  milyen unalmas lenne enélkül. Kiváló bizonyítványt azaz riportot hoztak a lányok és gyarapodtak mindenféle oklevelekkel érmekkel és persze jelvényekkel. Egy tábornok már jelenthet nekik jelvényügyben legalábbis...  (Dicsekvés vége)
És most végre szünet, vakáció. Jó nekik.
Haza utaztak  szép Magyarországra és most a Balatonba lógatják a lábukat..  az is igaz, hogy otthon mire odaértek éppen elmenekült a kánikula előlük, de talán nem baj. Az itteni 18 fok után nem vágta nagyon fejbe őket legalább.
 A Balaton szuper, az unokatesókkal, azt hiszem kitalálni sem lehet jobbat. A víz meleg, és a mi gyerekeinket az eső sem zavarja annyira hiszen ne felejtsük Angliában laknak mosanság. Multkor olvastam, hogy az Eszkimóknak ötven szava van a hóra. Nos az Angoloknak több mint ötven van az esőre.... A titok ha csak kicsit esik észre sem kell venni. Az is a világ része..
Jól érzik magukat.
Csak a ház nagyon üres nélkülük.
Aztán csak hogy visszatérjek a tanuláshoz és a feljebb lépéshez, én is újra tanulásra adtam a fejem.
Valami új állást kerestem és szerintem a hirdetők és ügynökségek összebeszélhettek, mert  ami a gyakorlatomnak és igen, a tetszésemnek megfelelő munka lett volna oda mind valami magasabbszintű végzettséget kértek, vagy írtak elő..
Ami nincs.
 Tehát meg kell szerezni ugyebár egyenesen következik.
Tologattam magam előtt ezt a dolgot, hátha történik valami... De nem történt semmi, és hogy meg kell lépni, fölöttem lebegett.
 Többektől hallottam, de jó, hiszen te szeretsz tanulni, közlöm, hogy szeret a Francz. Jobban szeretek olvasni, írni, esetleg vég nélküli tv sorozatokat nézni a tévében... viszont ezek nem segítenek a munkámban egyáltalán és előrébb sem jutok általuk. Ezt meg kell mondanom.
Tahát kerestem egy iskolát. Online jöhet csak szóba, mert bejárni a college-ba az nem megy. Találtam is, és nyár ide vagy oda, a suli holnap kezdődik. Kaptam nyolc könyvet postán de letölthetők e- ben is.
És megkezdődtek a bemutatkozások a virtuális osztályteremben. Hetvenvalahányan vagyunk az osztályban Nagy Britannia minden részéből.
Érdekes dolgokat olvasok az osztálytársaim bemutatkozó soraiban,  aki eddig írt mind rendkívül izgatottan várja hogy végre elkezdődjön az iskola... Talán egymásról másolták a lelkes szavakat.
 Én nem írtam semmit. Nem írhatok ilyet. Nem várom rendkívül izgatottan. Ez egy szép nagy adag tanulás vizsgákkal és mindennel de leginkább munkával...
 Belegondoltam mit is várok? Asszem talán nem a legjobb hozzáállás de leginkább azt hogy vége legyen és a sikeres vizsgáról az oklevelet megkapjam.. haha de ezt mégsem írhatom a bemutatkozó levelembe...
Vagyis lelkesít a dolgog vagy sem, nincs több tologatás. Munkára fel.

4 megjegyzés:

  1. Jo tanulast kivanok!:)) arra gondoltam milyen jo a virtual classroom, hetvenakarhanyan vagytok, megsem zsufolt:)
    A lanyoknak gratulalok!! hamarosan majd neked is!!

    puszillak:)

    ps.s( en egy ideig allandoan valamilyen iskolaba jartam, es nem virtaal, rendesen labbal, kocsival, ja meg kezzel tanultam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ágika, köszönöm a bíztatást! :) Volt egy tútavezetés a virtuális iskolában ahol asszem a legjobb a jelentkező ikon a sarokban, ha rákattint az ember akkor felteszi a kezét... haha na én nem hiszem hogy nagyon fárasztani fogom, de azért jópofa! Jobb az igazi iskolás tanulás, de sajna már nem megoldható... mert az munkaidőben van.. azért ez a lehetőség van, és milyen jó hogy van! Nagyon örülök hogy írtál és bíztattál, gondoltál rám! És tudod, tudtam hogy itt lesz a kis üzeneted nekem, amikor visszanézek. Nagyon köszönöm! Ölellek szeretettel!

      Törlés